About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.

Wednesday, December 31, 2008

entah


kutahu kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tau diriku
tak pernah berpaling dari dirimu

teganya kau dustai semua
janji kita berdua

entah..masihkah ada cinta di hatiku untukmu
entah..kapankah kudapat membuka hati untukmu

tak pernah kubayangkan
cerita kita berakhir begini

teganya kau dustai semua
janji kita berdua

entah..masihkah ada cinta di hatiku untukmu
entah..kapankah kudapat membuka hati untukmu

masihkah ada...
cinta di hatiku...
di hati kecilku berharap kau
masih bagian dari hidupku...

Saturday, December 20, 2008

him ;)

ewan ;)
he is my gula-gula.
he is my shoulder to cry on.
dia selalu ada bila saya memerlukan sumone.
eh, yeke u?
hehe.
saya selalu mrh dia sbb dia suka buat benda yg saya tak suka.
kan, u?
he's stubborn!
saya suka cubit dia.
haha.
btw,
kami tak ada apa2 hubungan yg serius oke.
dia besfren saya.
gamba yg atas ni gamba dia kat uk.
saya suka gamba yg ni.
konon2 dia cumella.
haha.
so,
saya pon letak la kat sini.
"u, i da post entry about u! suka tak?"
huhu ;)
komen2.

finally!

ini adalah masa yg ditunggu oleh saya.
haih.
berakhirlah sem 1 saya kat poly pd yg tercenta!
sekarang tengah bercuti.
huhu.
heaven!
pastinya saya rindu kat poly yg akan ditinggalkan selama sebulan.
haha.
lama, kan?
next sem saya sem 2.
senior sikit.
ewan,
jangan gelakkan i oke.
i baru nak masuk sem 2.
i tau u da sem 4.
haih.
doakan yg terbaik for my result eh!
thanx.
=))

Wednesday, December 3, 2008

our day out.

l - r : fandy, saya, emei
ini kami,
semasa baru tiba d jj.
memikirkan muvee apakah yg mau ditonton.
saya nak tgk quarantine.
emei nak tgk selamat pagi cinta.
saya ckp dgn dia "emei, please la tgk cerita laen. aku takkan tgk cerita tu!"
haha.
jiwang oh dak emei ni.
fandy pulak nak tgk madagascar.
ewan?
saya tatau dia nak tgk muvee apa!
finally,
kami pilih madagascar.
quite funny.
saya suka.
heeee ;)

saya & fandy ;)
tarikh : 30.11.2008
tempat : kenny rogers roasters, bkt tinggi..

gamba ini disnap oleh emei ketika kami sedang menjamu selera dan sementara menanti suprise yg fandy & ewan rancangkan utk saya.
hahaha.
saya suka suprise itu.
terima kasih fandy.
and thanx ya for coming, ewan!
i suka u dtg!
=))