About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 26, 2008

heroes ;)

ni nuar ;)
dia hero saya, kakak2 saya dan ibu saya.
dia kurus.
tidak seperti budak di bawah ni.
haha.
jgn marah nok!
saya sayang dia.
don't mess with him or u'll die.
amaran keras!
heee ;)
ini ejam.
dia si gemuk kesayangan saya.
jangan tanya siapa dia.
dia pun hero saya dan kakak2 saya juga ibu saya.
hehe ;)
saya selalu mencubit lemak d perutnya.
hahaha.
nyam nyam~
dia stadi sama saya kat poly pd!
dia best.
kakak,
kekasihmu, kekasihku jua!
;)






1 comments:

EMYNISA said...

Haha..bhya neh.. ;D
nnti kekasihku jdi kekasihmu jugekk..
x nak! x nak! x nak! ;P