About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 25, 2009

bohsia

seperti kebiasaan.
budak baju hitam tu pasti ada bersama saya!

ini ned.
dia sangat cantek!

tajuk entry ni gempak tak?
act bukan kami yg bohsia.
hahahaha.
time ni kami berlima which is amoy, ned, fitry, apak n saya ke jj di seremban.
g tengok muvee yg tgh hangat skrg ni.
not bad laaaa.
tapi agak tergantung.
tapi tape.
lps gian da lama ta tgk muvee.

haih.
tp mud saya rosak bila tunggu msg laki saya yg ta kunjung tiba.
bila da sampai ruma, baru dpt msg dia.
angin plak saya mlm ni.
apasal tah.
tapi da okey da.
ta sampai aty la na mrh.
hehehe.
aku sayang kau tau ahmad afiq.
i mish u.
bye.



8 comments:

dyn al said...

aku suke topi tu.

npe korunk ta suke.

uwa!

;(

si eJa said...

moy.

bajet la muka ko bila pakai topi tu.

haha

Nizam Archibald said...

wow!
hot la kawan u ned tu..
nak kenal bley?
~:p

si eJa said...

haiya.

sabrena lagi hot.

Nizam Archibald said...

aiyo..
mestila..
lupe diri jap..
hahaa..
~:p

si eJa said...

haish.

jgn camtu.

bawa padah jea.

haha

Nizam Archibald said...

hahaha..
winkwink
~:p

si eJa said...

nixam gedik.

(saja nak tambah komen)

hahaha