About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

happy the birth, elly!


today is elly's birthday.
elly is my housemate.
sahabat yg sangat lah gila.
wa caya sama lu la beb!
haha.

saya dan sahabat2 yg lain iaitu amoy, intan, man, jaja, naddy, zety n deana serta elly pergi ke town pd untuk celebrate birthday elly.
baru jea balik la ni.
fresh tau gamba atas tu.
huuu~

kami belanja elly makan.
lauk mmg best lah.
ada udang masak tiga rasa, ayam masak lada hitam, telur bistik, ikan siakap stim 2 ekor, kerabu mangga n blackforest cake yg disponsor oleh intan.
heaven gila weh!
kenyang perut saya.
boleh cover untuk 3 ary punya makan.
haha, tipu la kan!

balik2 jea saya rasa mcm nak demam.
ouh tidak.
selesema yg teruk melanda saya.
hadoi!
kak izzah baru jea bg saya ubat ni.
saya nak mkn ubat dulu kayh.
nanti2 saya update lagi!

dadaaaa~


6 comments:

Nizam Archibald said...

tula,
makan xingat dunia u ni..
kan da demam..
ish3...
cube makan tu kunyah btol2 dlu baru telan..
~:p

cRaZeEkAtAk said...

haha...teharu ak beb!!!!
thnx kowg sume...
cyg gler arr kt korg...

si eJa said...

nixam.
gelak lebey la yg buat dmm tu.

huu~

si eJa said...

katak!

haha.

sayang sama kamu!

Nizam Archibald said...

tula..
orang makan dlu sampai abes..
u time mkn pon nk gelak..
mmgla dmm..
hahaha..
ke sbb pedas sgt?
xtahan pedas u ni..
~:p

si eJa said...

maybe la kot!

huu~