About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 11, 2009

to : my stalker!

tengkiu kepada sesiapa sahaja yg mengikuti perkembangan saya di dunia cyber nih.
yg okey tu okey la.
tapi saya tau, ada jugak yg jeles n mcm2 perasaan masa baca blog saya.
ada jugak yg buat blog lps baca blog saya.
kan kan?
mcm nak show off pun ada.
adoiyaiii!
saya ta heran la dgn semua tu.

tayah la na jeles dgn saya oke.
saya tak hot.
saya cool!
saya tak ada apa-apa pun.
i'm just a simple girl same as u.
cuma saya lebih matang dari kamu, adik!
tapi takpe.
saya faham.
saya time skola dulu pon camni gak perangai.
childish.
so saya maafkan anda laaa.

rasa klaka plak bila benda2 mcmni jadi.
malas nak amek pot pun sebenarnya.
tapi bila da sampai tahap ni,
saya pun nak post entry gak la.
hahaha.
lagipon mmg da lama ta update kan.

just to let u know lah, adik.
saya tak berminat sangat dengan benda2 mcmni.
saya dah muak.
sbb time kat skola dulu dah merasa.


sekian.

16 comments:

Nizam Archibald said...

wah?
btol punye marah ni..
sian u..
biasela cik eja..
memang ade je manusia busuk ati..
especially kat malaysia ni..
xnk ade orang busuk ati, u kena duduk kt papua new guinea..
hahaha..
~:p

nme Lova LOver said...

cik eja np anda nmpk cm btl2 mrh nie..

anda tuju kn kt sape nie??

if got anythg that u wanna share with me darl??(;

sbr yer cik eja..

si eJa said...

nixam.
hahaha.
tau tape la kan.

let her be lah.
poyo deh!

si eJa said...

dura.
hahaha.
kepada sesiapa yg terasa lah.

rubbish ouh.

Nizam Archibald said...

hahaha..
btul2..
bia jea..
lame2 die penat,die g ngumpat orang lain plak..
bukankah dengki adalah amalan bangsa kita yang kita agung-agungkan selama ini?
hahaha..
dari u layan die, baek u layan i yg gile ni..
~:p

si eJa said...

haha.
oke jgk tu.
lyn budak2 mmg jd gila.

kan kan.

nme Lova LOver said...

haha..

sape eja??

b4 this xde pun u cmnie??

adekah tuk dura??

haha(;

si eJa said...

dura.
oh tidak sama skali.
u bkn adik kan?

ala.
benda kecik ah.
haha.
let it be la.

dyn al said...

hahaha.

tindakn yg btul.

she deserve dis!

come on la adik!

hahaha

Nizam Archibald said...

yup..
u kn da besa..
xyah layn orang2 camtu..
~:)

si eJa said...

haha.

tu dia.

terbaik wokkkk

si eJa said...

nixam.

haha.

tau takpe.

sooooo budak-budak!

Nizam Archibald said...

budak-budak kan kiut..
so die ingt die kiut kowt..
hahaha..
~:p

y . a . n . a said...

saba ey sayang..

ape punyer budak kecik lah..

haih..

:(

si eJa said...

nixam.
masalahnya diaorang prasan cute.
hahahaha.

si eJa said...

yana.
saya tak hot.
saya cool.

kan kan.