About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 16, 2009

aku benci kau la, perempuan!

baru lps on phone dgn ewan.
dia tanya saya apa cerita psl entry yg amoy tulis kat blog dia tu.
then saya pon cerita la kat dia psl dua org perempuan gila yg saiko tu.

ewan,
nvm, kayh.
i ta salahkan u pun psl benda nih.
mereka tu yg gila.
saiko na mampos.
i ta knl dia, dia pon ta knl i.
tetiba jea na cari gaduh dgn i.

hey perempuan.
aku da tade masalah dgn kau kan?
alih alih kakak kau plak na cari gaduh dgn aku apa hal?
kau ingat aku ni apa na gaduh psl laki?
kau ta malu dgn ewan ke weh?
cemas btolla kau ni, perempuan!
dahla kau komen blog bestie aku.
berani ek.
kau mmg stalker la!
baca blog org.
aku ta kuasa la na lyn korang berdua ni.
mcm org gila tau tak?
kampung gila perangai!
lantak kau la na ckp apa kan.

go to hell!



19 comments:

nme Lova LOver said...

darl relax darl..

xmau mrh2 k..

just chill.. let it be..

hurm i pun da mls nk bsr2 kn cter nie..

eja ily!

amoy ily!

sumpah best knl korg..

korg mmg superb!

(:

si eJa said...

dura.

ily too.

jgn syg si hitam tu kayh.

hahahaha

mok! said...

ouh ea??
aku jgk bencikan ko betina . .
cik eja yg nk hebat jerk. .
fyi, ade aku ksh ker dgn guy tuwh?
hahaha . .cian ouh . .
sape yg nk gdoh pown aku tataw la . .
chill la sgt . .hehehee . .
go to hell la korg2 . .
lg satu aku x lapar ngn SYG yg murah tuwh . .
lyk utk bitch like u all jerk . .
weeee . . (; . .
trus la benci aku . .
do i care ?
aku pown mmg nyampah ,meluat, nk muntah sume ade la ngn ko n KWN2 ko yg nk hebat jerk tuwh . . (;

mok! said...
This comment has been removed by the author.
surayaya said...

yeah..yeah..eja lek sudah.

bakpe kecoh lalu dorg nih?
panas bontot plak die

mok! said...

oi rubbish ! ni hah kakak bella . pehal kau sial ?
kau batak pe sial ?
dhla sial weh .
ko tak payah la nk MEGAH serta MENDEWAKAN diri kau tuh .
aku xde kene mengena pon kot dgn iwan tuh .
g mati la kau dgn si SWEETALKER tuh !
enuf la .
u such a chicken backside !

surayaya said...

hahahahah!
nak pggl backup kakak?
tak perlu la.
cannot stand up for yourself.
dh la eja.
biar je.
let's move on.

dyn al said...

sape hebat?
eh.kami ta hebat pun.
sabar jela ngn budakbudak ni.
ngn akak2 ko pun sme.
siap pgl akk backup ta bole blah.
haha.

bitch?
spe bitch?
anda sume la.

mengelabah gilas babi na pgl betina?
hahaha.
childish sgt2.

kcian ko bella.

dyn al said...

mr shazrin.

anda la chicken backside.

berchenta dgn perempuan?
knp?
anda ta laku?
haha.

kami mmg hawt pun.

asl?
jeles?

g mati sme taiping la weyh.

si eJa said...

cik lara lara.

haha klaka la weh!

btul ke ko ta kesa dgn guy itu?

bkn kah anda ke ipoh semata mata utk berjumpa dgnnya? naik bas lagi.

bkn kah anda menulis tentang guy tu sebanyak banyak nye d blog anda sblm ni? lupa kah?

sapa yg bitch?

sape yg patut pergi hell?

hell tu utk mereka yg bercinta or bercium sama dgn kaum sejenis la weh.

ta perasan kah hell itu dicipta utk org yg begitu?

si eJa said...

yaya.

tu la psl.

panggil backup la plak kan.

i ta maen la panggil kakak.

i panggil kwn2 blog i jea.

jum2 kita hentam sama mereka yg poyo ni.

si eJa said...

ouh kakak bella.

ini lah pempuan yg add aku kat ms then buang aku lps komen gamba aku.

ni la pempuan cemas tu kan.

hahaha.

kau la rubbish, bodo!

bodo bodo bodo bodo bodo gila.

si eJa said...

amoy.

mereka jeles la weh.

yela dulu kan ada org tu na ikut ewan gi kl. tp tadapat.

sbb tu jd camni kot.

kesian.

tp yg kakak booooooo dia tu aku tatau apa masalah.

berjangkit dgn adik dia yg gila tu kot.

nme Lova LOver said...

syg murah?? layak tuk bitch??

wo wo wo biadap tu wei??

atleast aku nie da 19thn da hbs zmn skola..

spnjg aku idup kn aku xprnh ouh nk kuang ajar ngn bdk yg lbh tua dr aku..

biar kte hodoh tp jgn kte xde adab!

malu sial.. buat baik org tuduh kte cmnie..

trme kasih ouh!

si eJa said...

dura.

now u realize kan?

dia mmg haram!

surayaya said...

eja,
this girl..
hishh..pathetic!
"do i care" konon?!
please twat!

if she really doesn't care.
she won't get pissed at the first place.
fucking liar.
so just fuck it.

si eJa said...

haha yaya.

wht can i say lagik?

dia mmg begitu kot.

btw, anda sgt supportive.

tenQ.

surayaya said...

yaya dah rase cmni.
time skolah dlu.
hahaha

si eJa said...

haaaa.

tula psl.

i told her oready.

bangang!