About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 12, 2009

my fevret part.

ni 1st day kat langkawi.
jalan jalan kat harbour park before balik hotel.
pas check in + makan, kami g naik cable car n jalan jalan kat area sini.

pas b'fast kat hotel.
ni lah view hotel tempat kami stay.
nama dia langkasuka.
our 2nd day d langkawi.
kami g kilim geoforest park.
siok gile tempat ni.
kami g fish farm, masuk gua kelawar n eagle feeding.
best!
p/s : tengok mak saya. rock tak dia?
time b'fast kat cenang, saya jumpa dgn kakak housemate saya time sem 2 ary tu.
dia pon holiday gak dgn kawan kawan dia.
kak izzah n kak nad, gonna miss both of u :(

location : pantai cenang oke.

ni lepas jalan jalan kat pantai cenang.
best.
kawasan ni cantek, mcm kat bandung.
before balik, kami singgah kat beras terbakar tuh.
act bukan na melawat tempat bersejarah tu, tp mak saya na sopping.
kain batik lah, minyak gamat lah.
sementara tunggu mak sopping, saya pon buat buat la berminat dgn sejarah beras terbakar :)
ni time dlm flight ketika mau pulang ke teluk.
naik air asia jea.
now everyone can fly, kan?
ini saja yg dpt d upload buat masa ni.
terlampau byk gamba yg d snap kat sane.
naik bengang si nikon tu.
haha.
tu antara shot shot terbaek.
:)
fyi, gunting saya jenama roxy kena rampas kat airport sbb saya bwk kat hand luggage.
bodo btul.
bengang gile dgn abg polis tu, saje na ngorat saya lah tu.
taleh kaw team langsung.
klu abg polis ada terbace blog saya, tolong la tinggalkan number telefon anda.
saya sgt syg kpd gunting roxy itu.
gosh!
thanx semua sbb sudi lyn entry saya yg agak kehausan ni :)
bye.

10 comments:

Afeeq said...

seronoknye..

cantek la gambar2 awk..comel2 je.

tempat2 kt sane pon menarik..

nyda rosenin said...

haih. serunuknya.

disana tersangatlah nice view.

hee~

alyp nazreen said...

Haha.
acah acah minat sejarah beras terbakar la sgt.
heh.
cuaca panas kot kat sane kn?

dyn al said...

jeles!

si eJa said...

to my afiq bby :)

tenkiu ats komen itu.

mmg menarik.

heee.

si eJa said...

kecik.

yeah u rite.

langkawi suda byk berubah.

i like :)

si eJa said...

alyp.

a'ah siyes panas na maty la.

sunburn kot aku.

si eJa said...

amoy syg.

saya pon jeles sbb awk bersama dgn org tersayang d melaka.

na jgk!

dyn al said...

haha.syg gila kot!

si eJa said...

ye ye saya tau.

huu :)