About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 20, 2009

selamat hari bapa.

betapa sebaknya haty masa na post entry ni.
teringat lagi last year saya n kakak kakak belikan ayah kad fathers day kat memory lane,
celebrate fathers day dgn ayah n mak,
g makan kat din tomyam.
macam macam lagi lah.
bukan last year jea, bole kate every year lah kami ta pena lupe na belikan sumting utk ayah bile menjelang fathers day.
ada jugak adiah dia yg masih lum gune n masih rapi kat dlm kotak sampai sekarang.

tetibe tahun ni saya tadapat na sambut fathers day sbb saya kehilangan ayah 4 bulan lps.
sedih jangan cakap lah.
rase na menjerit pon ade.
ary tu g SACC mall, nampak ada 2 org budak pempuan tgh pilih kad fathers day kat memory lane.
saya terus bla jea dari kedai tuh sbb sentap.
jeles, sedih. sume ade.
untungnya la kepada korang sume yg still ada ayh.

i wanna say happy fathers day dekat sume ayah ayah yg ada kat ats muka bumi nih :)
esp abah iaitu paklang saya.
beliau lah insan yg bg kasih sayang seorang bapa selepas kematian ayah saya.
a lots of thanxx to abah!
sayang abah sangat sangat.

amoy,
nasib kite same.
aku tau kau sedih sama cam aku.
u're not alone, babe.
kite sama sama sedih.
wtever it is,
we hv to teruskan idup oke.
ily~

p/s : al-fatihah utk arwah ayah.

12 comments:

nyda rosenin said...

btl syg!
life must go on.
kamu kne strong oke.
kami2 senantiasa ada utk kamu
;)

si eJa said...

kecik syg.

tenkiu.

bff (:

Shyda luv Radzak said...

ermm..yup.eja kena kuat..akk pulak baru klmarin kehilangan FIL..tapi ayah akk ader lagi..apapun smoga eja jgn bersedih ok..

dyn al said...

wuu~
ko wat aku sedey uh!

;(

si eJa said...

kakak shidaradzak.

takziah.

semua ni buat saya lebih dekat dgn NYA.

btw, thanx.

si eJa said...

amoy.

sedey jugek!

:(

nme Lova LOver said...

syg ku eja tabah yer darl.

no matter what i love u yuyunk!

go eja go. ur strong rite.

damn misz u.

alyp nazreen said...

chill yeah babe.
aku pn sdey gak.

si eJa said...

ouh dura ku syg.

yeah i know i still have u :)

mish u too babe!

si eJa said...

alyp.

tengs.

bff oke.

Afeeq said...

tabahkan hati n kuatkn semangat..
jodoh pertemuan,ajal maut sumenye di tgn Tuhan..
yg penting tinta doakn kesejahteraan ayh disana..

si eJa said...

afeeq syg,

awk sgt understanding.

ily :)