About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 6, 2009

seventeen again.

hey semua.
lama ta update kan!
jeles tgk dak amoy tu asek update jea.
hehe.
today,
saya ke jj bersama si bf.
act last week saya ke mid bersama beliau.
tapi kami ta tgk muvee.
so bayar balik la dis week kan.
pukul 2.30 beliau pick up saya d ruma.
almost 2.45 sampai la.
baru jea masuk kat pintu jj,
saya terserempak dgn gemuk.
jalan jalan lg d dlm,
terserempak plak dgn sahabat sahabat handai saya.
fandy, emei, apis, daus.
mmg ramai lah yg kami jumpa ary ni.
huuu :)
tapi knp saya rasa kecik aty?
kecik aty dgn sahabat sahabat saya tuh.
diorang ta tegur saya.
sbb apa?
merajuk sbb ta ikut diorang?
tape la.
even korang ta stalk blog aku,
aku mintak maaf la kat korang eh!
sambung cite balik.
saya dan si bf pun q lah na beli tiket wayang.
ramai betul org kali ni.
maybe sbb cuty kot.
blur sgt tatau na tgk cite apa.
at last kami pilih 17 again pukul 6.45 pm.
jalan jalan dlm jj tu sampai lebam sementara tunggu muvee tu!
haih.
eh tapi saya n si bf suke sgt cite tu.
sweet, kan syg kan?
ta rugi menunggu 3 jam.
huu :)
kul 8.30 cite tu abes,
kami terus gerak balik ke teluk.
sekejap sgt rasa jumpa kamu, syg!
btw, thanx for today :)
ily.

6 comments:

nme Lova LOver said...

haha..

sy juga ingin tgk cter tu..

sweet yer darl?

(: kn best kalu ade bf sperti kamo.

hahaha

dyn al said...

haha.
jeles ek aku update ari2.
haha

si eJa said...

dura.

yes, sgt sweet.

pegy tgk tau!

si eJa said...

jeles la weh.

bodben baru byr.

hahaha

alyp nazreen said...

haha kaw.
ngn fendy sume pn taceng.
aiyoohh.
nnty aku gtaw dye...
hagagaga..
wekk..

si eJa said...

alyp.

tacing doh.

sedey gila!