About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 25, 2009

kenapa menghabiskan duit itu best huh?

tadi aku ke bukit tinggi dengan mak n kakak ain aku.
mak na ke tesco beli letop yg skang tgh promotion tuh.
1499 only.
normal price dia almost 2k kot.
so mak aku pon ta melepaskan peluang lah.
promotion pon ta lame.
masuk letop baru ni, da ade 5 bijik letop kat umah aku.
padahal isi ruma ade 4 org jea.
haha.
mmg membazir kan kan?
sementara menunggu diorang install kan pe jadah dlm letop tu,
kitorg pon kua la dr tesco n g sate kajang haji samuri kat area area situ gaks.
pas melantak sate beberapa cucuk,
aku ajak mak g jj.
jj ngan tesco tu ta jauh ponn.
sampai sampai jea trus g celcom sbb na byr bil broadband + bil telefon aku.
bil aku rm100.55.
wtf?
mak aku baru jea byr last 2 weeks kot.
guna pon jarang!
celcom postpaid mmg mahal ke weh?
kesian mak aku kene byr lagik.
haih.
habis duit almost 200 sumting da kat situ.
plus plus kakak aku punye bil 400 lebih.
tapi tu dia byr sendiri laaa.
aku pon tatau dia call sape sampai 400.
haha.
then aku trus masuk padini concept store.
na cari sua keje.
sua slack aku ade 1 jea.
hari hari aku basuh n pakai yg same.
penat doh.
korok punye padini.
slack pon tade.
aku ajak la mak masuk mng.
aku na cari sua mcm kakak aku beli tuh tp da tade.
aku ternampak la plak skinny kaler itam.
aku trus amek n fitting.
cun beb.
rm99 je.
gile ah, ape mimpi mng jual sua murah murah ni?
rase mcm kat syurga plak.
haha.
aku terus jea rembat sua tu.
mak pon dgn lambat lambat jea kua kan duit.
rilek ah mak.
99 jea pon.
aku masuk watch zone konon na tuka tali jam guess aku yg da buruk tu.
awek sexy tu ckp tali tu kene order sbb limited.
limited la sgt.
haha.
tali jea pon 200 lbh.
mak aku kate baek beli jam baru.
aku cam sentap dgn mak tadi sbb mak tanak tukar kan.
mak tatau betapa aku syg kat jam tu.
dari form 4 aku pakai jam tu.
aku trus jea blah sbb cam agak bengang kan.
g tesco balik sbb na amek letop tu.
aku anta repair skali fon express music yg ta brape na express tuh.
sbb tengah tengah dia tu da rongak.
haha ksian dia, semenjak da ade fon baru ni dia sepah sepah jea dlm ruma.
kadang kadang tinggal kat ruma jea klu kuar.
nxt week bole amek dan dia akan kelihatan cantek semula.
ily lah express music.
mwaxxxx.
ini story utk hari ni okeh?
bye.
p/s : kata ganti nama saya da berubah kpd aku. rase lebih selesa n jujur bile gune kati ganti nama 'aku' time menulis entry entry di sini. huu~

16 comments:

nrhzrhmhdspn said...

sbb duet guna untuk dihabiskan.
hha!

si eJa said...

haha.

thnx for the compliment azie :)

dyn al said...

SENTAP KNON.
jm baru lagi heaven.

si eJa said...

amoy.

ta kuasa ah na menambah koleksi.

buat sepah rumah.

haha

Lulu Junior said...

tak payahlah cakap 400 tu.
kelentong tanak belanja.

Lulu Junior said...

kenapa spent duit best?

sebab awak tak pakai duit awak!
hahahahaha.

Anonymous said...

eja laptop 2 nnt bg arr aku 1...

dri pde xde org gne nnt...

hahahahahaha

[r]aDi said...

oke la tuh eja..

bukan senang nak cari duit skunk nie..

so klu adew duit tuh jgn membazirla..

okai....

ape2 pown jge mak ko elok2...=)

si eJa said...

lulujunior.

jgn a kecoh.

cam la awk pakai duit awk kalau sopping.

mak jugek kan kan?

haha

si eJa said...

feaq.

klu na sedekah org, baek aku bg bf aku.

bahahaha

si eJa said...

radi.

thnx for the nasihat.

insyaallah i will.

Afeeq said...

kak lulu,
saye setuju..
haha..

radi pon,
saye setuju..
you will eh??
we will see...
heee..

nme Lova LOver said...

haha. kerja gilo.

duit cm air. hahaha

tp kn eja i cm setuju ngn amoi.

amoi jam bru lg best kot.

(:

si eJa said...

oi macha.

jgn byk ckp eyh!

tumbuk kang.

si eJa said...

dura.

nape sokong amoy?

cis.

Habibul Ambia said...

kan membazir tu.
Tuhan marah.
heheh.
i suke shopping.
huhuu.
stay mne..?
add ym i.
please.
hehe.
slurp90_90@yahoo.com