About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2009

final destination 4

entry ini adalah untuk memberi komen tentang muvee yg baru dtonton semalam. setelah berbuka d hadapan kaunter tiket wayang d jj bukit tinggi dengan memakan nugget mcD, tepat jam 7.30 pm, aku dengan si bf pon masuk panggung. panggung agak full. tidak seperti selalu. dalam hati cakap, best barangkali FD kali ni. bersemangat aku na tengok. si bf biasa biasa saja sebab dia ta tengok pon FD yg sebelum nih.


entahla, aku rase FD kali ni biase jea. tak la gempak mane. maybe kematian kematian yg dialami bole tahan ngeri tapi ada lagi yg lebih ngeri. aku lagi suke season yg ada roller coaster tu. aku rase itu yg best. tapi FD yg ni pon okey lah. aku kasi 3 star eh? hehe. korang pegy la tengok. tapi entah la yer, aku musykil sebab tiket kitaorang semalam sampai rm24 plus seringgit sebab booking. kenapa mahal sangat ah? korang leh jawab tak?

sebelum muvee start aku ada jalan jalan sekitar jj n terbeli sehelai baby t kat MNG. aku tau sure korang na tengok kan? esp amoy n anot. betul ke? haha.


haa, ni lah dia baby t tuu. korang abaikan saja bilik yg bersepah, lengan yg sebesar alam dan wajah yg hodoh itu okay? bye :)

8 comments:

nme Lova LOver said...

eja cntik bju u.

miss u la darl.

dyn al said...

dh tgh dh FD tu.
ngn ehemehem. hahhaha

syok la tgk cite ngeri dgn die.
bule gedik!

MNG.MNG. tu la idup ko. haha

si eJa said...

dura.

mish u too ngeng,

baju tu mmg cantek.

ade cam liyana jasmay x?

bahaha

si eJa said...

i cant live without mng.

i cant i cant.

hahaha

DYLA said...

akak tak leh tgk citer FD ni. dulu okay. sejak akhir2 ni, semangat dah tak kuat. tgk muvee gini mesti pastu mual nak muntah.

huhuh.

anot edora said...

fd yg roller coaster tu mmg terbaek la kan.

haahhaha!!

mmg moy, budak ni asek mng mng mng je poreber n eber. haha.

si eJa said...

kak dyla,

baek jgn tengok.

kali ni punya pon mmg geli geli.

ee nyilu.

si eJa said...

anot.

u pon same ek.

ngengade!