About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

graduasi

yang diraikan..

we proud of u, sista. kesian aku nengok abg ipar aku tu. nampak sangat pendek!

nixam, aril, abg yan n kakak nurul :)

last sunday is a very big day for my 2nd sista, nurul hanani. konvo ke-2 untuk dia. time dia konvo diploma dulu aku ta dapat ikut ats sbb sbb tertentu. tapi kali ni aku dapat ikut sbb aku ada kat sini. aku agak sebak mase kakak aku naik atas pentas tu. dia da habiskan degree dia dgn sangat cemerlang. dia dapat degree kelas pertama n anugerah naib canselor dalam bidang penyiaran a.k.a masscom la. congrats, kak! we love u :)


16 comments:

T.E.M.B.U.N said...

hehe
eja tu bakal abg ipar awk tu
pendek murah rezeki neyh...
;p

muka nurul lain la..
maybe bulu mata dia wat k.dw tertawan
wiwiiitttt!!

Hunky said...

Wahhh, pandainyeerrr.
Congrats!!
NExt time when it's ur turn u match her success k.

=D

si eJa said...

kak dewi. haha. klaka.

btw, selamat bertunang. sorry to be late. agak bz n ta dapat dtg dat day.

im happy for u :)

si eJa said...

hunky, thx a lot dear :)

y . a . n . a said...

heleh ko kesian kat abg ipar ko.
tah2 t jadi kat ko.
tapa eja.mura rezeki.

si eJa said...

yana,

alhamdulillah murah rezeki.

haha

nyda rosenin said...

stuju dgn yana !

murah rezeki . banyak2 murah rezeki !

T.E.M.B.U.N said...

eja
makaceh...
tu la.xper2 wedding k.dw datang ok.
(mestilah kena dtg..sedara mara)
kim slm ibu...
mwah!

Keep in touch oke. :)

si eJa said...

kecik,

thx yo :)

si eJa said...

kak dewi.

harus lah :)

T.E.M.B.U.N said...

dik
xnk ke join kak dw gi GP?
kak dw try dptkan tiket granstand murah
hehehhe

si eJa said...

bile kak dewi?

camne kak dewi leh dpt tiket murah tu?

T.E.M.B.U.N said...

wikend ni
eja xde ym ke?
bg i.d
ke x on9

si eJa said...

chocbanana_90

far said...

kakak eja cantik :)

si eJa said...

fara,

tgk adik dia.

haha. *geli*