About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 8, 2009

kuasa tuhan

siapa yg tahu, henfon e63 aku yg hilang kini sudah berada d tangan ku semula dlm keadaan yg nak kate baik pon tak jugak. physically masih elok, tiada yg rosak. cuma gamba gamba aku, video video semua suda terdelete. takpe la, janji aku dapat balik henfon aku. doa orang yang teraniaya selalunya dmakbulkan. alhamdulillah. biar aku jea yg tau camane aku bole dapat balik henfon aku. sorry guys, buat masa ni aku still belum dapat lagik sim lame tu. currently aku guna number baru. rakan rakan terdekat saja yg tau. temporary. pasni aku akan guna number lama balik okey! see ya in my nxt entry :)

12 comments:

nrhzrhmhdspn said...

tahniah!
oke.jangan berdukacita lagi
hha
kuar plak ayt skema

y . a . n . a said...

alhamdulilah..
:)

dada said...

alhamdulilah,
hope dpat blik handpon yg hlang jgk,

nyda rosenin said...

jgn duka2 lgik!

:)

its naddy. said...

mcm mne la bleh ilang kan.but,xpe2.good to hear that phone da jumpe blk. :))

putree emma said...

congrat da jumpe balik henpon u eja.
mybe si pencurik tu t'fikir:
"haram mkn harte anak yatim"
okeh, pasni jgn leka&cuai
bye

cik fadh said...

yeah cOngrate!
bErkat dOa mmbEr2..

si eJa said...

kawan2.

tengs ya :)

Nazaliah Gzali said...

bgs la.alhmdulilah.yela.simpan je no ko uh.tayah bg ak..
sentap sey

si eJa said...

ala intan sentap la plaks.

nnt aku bg number aku yg baru ni.

btw thnx.

nyda rosenin said...

haa bg aku no lme gak :)

hilman.fikry said...

jemput berahi di tulisan saya. =D