About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

pfffttt!

kalau la aku diberi peluang untuk membunuh seorang manusia dalam dunia ni, korang na tau tak aku na bunuh sape? aku na bunuh si 'b' yg berasal dari banting, selangor. beliau merupakan seorang vokalis band yg agak indi (tu sbb aku ta suke indi), merangkap seorang model yg banyak job kononnya dan juge seorang b*tch! ini dikira sebagai tag. tolong lah tag wahai kawan kawan :

amoy
anot
si kambeng
kecik
dura
yaya
ned
azie
deana
yana
acha
feaq
beebul
fadh
alyp

ah, sape sape la. aku bosan ni!

10 comments:

surayaya said...

uit..marah bnar.

si eJa said...

yaya. harus lah. haha

nrhzrhmhdspn said...

uiiii~
relax la
meh mkn kitkat

si eJa said...

azie,

thnx. huhu

cik fadh said...

gler hOt ni..haha..
ape yg die da bt kt ejA???
fadh ade senjata tuk membUnuh okE..
kalO nk ar..haha

si eJa said...

yeke? senjate ape?

ape kate fadh tolong bunuh kan?

haha

cik fadh said...

da xtaw owgnyer sape

cm ne nk tOlg bUnuh..

haha...

senjate akn trOs mnjadi rahsia oke!

si eJa said...

fadh,

nnt kite contact oke.

hahaha

nyda rosenin said...

hoih. jgn bunuh2 rejam suda.

haha

si eJa said...

kecik gile.

haha