About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 6, 2009

suka duka syawal

antara perkara perkara yg terjadi kebelakangan ini :

1. menonton jin noti di jj bukit tinggi bersama si bf. mcm ta caye lak aku tengok cite tu tapi layan gak weh. world! haha.

2. membeli sehelai lagi baju MNG yg sama pattern mcm itu hari tapi corak laen.

3. duit raya aku yg bernilai rm240 habis dlm masa beberapa hari.

4. henfon e63 aku yg baru beli tu hilang dkebas manusia yg langsung tak berhati perut. aku jamu dia makan sate, lontong, bihun singapore, air oren, sprite, teh o, fruit cocktail, kuih raya tapi dia curik henfon aku. semoga hidup kau tak tenang d dunia ini apa lagi d akhirat!

5. pegi beraya ke ruma zaid, anas, kak noreha, kak normadiah, kak hazura dan laen laen. siap ikut si bf pegi ruma membe dia lagik. jarang sungguh aku lakukan. haha.

6. tak jadi pindah HR department sbb aku rase aku suke duduk dekat production office tu.

7. aku kurang selera makan since henfon aku hilang n aku rase mood aku pon masih belum stabil.

8. sangat addicted dgn blog blog cupcakes lately. suka sgt!

9. oh lupa. berjumpa dgn family si bf last week. his parents, kakak dyla n inas yg sooooo cute n manja!

10. berat badan turun 4 kg. sekian terima kaseh!

6 comments:

nyda rosenin said...

berat badan aku juga suda turun.
ramai kata aku kurus!

Anonymous said...

kesian mek jah henfon hilang...

nme Lova LOver said...

eja trme kasih kerana menyokong jin notti.

haha. i minat mawi sgt kot.

(: about ur hp. jgn sedih syg.

nnt mesti afiq ganti bru yer.

i phm ape u rase. its not easy to get somethg.

sbr yer syg. ;D

si eJa said...

kecik.

kau mmg kechil.

oke thnx n bye!

haha

si eJa said...

hamizah.

n sekarang suda jumpa.

haha thnx ats doa anda.

saya tahu anda sygkan mekjah anda!

si eJa said...

dura,

thx again n u world lah!

haha