About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

tag tag tag tag

1. Bekas kekasih saya adalah :
dia.


2. Saya sedang mendengar :
suara kakak saya


3. Mungkin saya patut :
ke PD hujung minggu ini untuk siapkan report LI


4. Saya suka :
anak pakcik Ishak


5. Sahabat-sahabat baik saya :
awesome!


6. Saya tak faham :
kenapa harus ada report LI?


7. Saya kehilangan :
my kittens :(


8. Ramai yang berkata :
tingginya si eja ni. tanak jadi model ke? huh


9. Makna nama saya :
cahaya kekuatan & keceriaan :)


10. Cinta itu adalah :
indah


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
menonton cinta balqis kat tv3


12. Saya akan cuba :
menggembirakan hati semua orang


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
no idea laaa..


14. Telefon bimbit saya :
telah hilang dan djumpai semula


15. Bila saya terjaga dari tidur :
ambek henpon, tengok jam n tido balik.


16. Saya paling meluat apabila :
melihat gamba-gamba musuh saya


17. Pesta/Parti adalah :
dayana alia


18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
persian cat dekat pets wonderland~


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sekarang. hehe


20. Hari ini :
letih seharian bekerja


21. Malam ini saya akan :
pergi pasar malam barangkali


22. Esok pula saya akan :
shopping shopping shopping


23. Saya betul-betul inginkan :
lesen kereta. haha


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
comelnye aku!


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
lu pikir la sendiri. wahaha


26. Makanan Barat atau Jepun :
barat kot. haha, western suda.


27. Bilik yang terang atau gelap :
depends


28. Makanan segera adalah :
sedapppp


29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
"i love u too"


30. Siapa yang anda nak tag :
vokalis inclose. dia ada blog tak?

3 comments:

y . a . n . a said...

haha.
tag vokalis inclose je.?

dada said...

rjin mngetag

si eJa said...

yana : haruslah. haha

dada : mmg suke maen binatang ni. hehe