About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 3, 2010

setelah sekian lama...

hahahaha ye ye. aku tau aku da lame ta update blog aku. da berhabuk da blog ni ha. even blog aku ni tade la ramai mane yg bace, aku saje la na update untuk kepuasan hati aku sendiri. haha. derr whtever. since aku da masuk balik poly, aku memang da jarang on9 blog ni ha. asek berfacebook je. dah addicted dengan facebook la plak. macam myspace jugak la dulu. sekarang aku berada di port dickson. cheh ayat na skema plak kan.

PD tidak berubah, masih seperti dulu. dan aku plak masih setia bersama Taman Politeknik yg dicintai cuma dah takde duduk kat rumah lame. rumah lame line panas bai. byk bale plak nanti mcm sem 2 dulu. aku bukan ape. i dont want banana fruit two times okay. hahaha. sem ni aku duk 3 orang je. dengan daya n intan. kami serasi bersama dan boleh berkongsi masalah bersama. masing masing tade byk hal. lagipun ni pon dah final sem kan. tawakal jelah supaya semuanya okay. geng geng juga masih seperti dulu. deana, zetty, naddy n kak syusyu. segala esaimen dan presentation berkumpulan akan disiapkan bersama. huhu.

lecturer aku sem ni okey la. tade teruk sangat. jadual pon takde pack. cuma selasa n rabu je clas sampai petang. hari laen semua clas sampai tengahari je. blazer plak dah ditetapkan kena pakai isnin n rabu. peh. hari rabu clas tak sampai pukul 5 plak. memang belengas lah dengan blazer yg tebal tuh. aihh tapela. saba. tinggal 4 bulan je lagik. may, come fast please. hahaha. rase macam ta sangke plak da nak abes study. rase cam baru je aku jadi freshie. hahaha. sedih pon ade na berpisah dengan kawan kawan. pasni na tempuh alam pekerjaan plak. adoi. lagi sakit. takpela. rezeki ada d mana mana kan. pray for me guys.

thanks, love ya! :D

6 comments:

Anonymous said...

memanglah PD x berubah.. otak mekjah je berubah

si eJa said...

hamizah : adoi ko ni. menyibuk je. hahaha aku ingat sape tadi yg komen.

nrhzrhmhdspn said...

PD tak berubah

panas tetap panas.
benci pd.
waa

si eJa said...

hahaha chill la beb.

Y&D said...

hoho,,
kate geng..mne ley b'pisah :DD
heeee~
:P

si eJa said...

dee : correct correct correct!