About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 28, 2010

i remember.......

hello kawan kawan. tetibe rase na menulis pulak. arini da masuk 28hb. sekejap je da nak masuk bulan mei kan. n tak lame lagi je aku akan abes belaja kat PD ni. hati rase sebak dengan tidak semena mena. cewahh! terus terbayang kawan kawan baik kat sini esp amoy, intan, dada, nad, zety n ramai lagi lah! terbayang jugak kat lecturer lecturer yg pena ajar aku. en ashri, puan liza, puan zaida antara lecturer fav aku. terbayang lagi pulak dekat asrama, ruma sewa aku kat lorong 4 n ruma sewa skang ni. mesti aku rindu nanti..... :'(

rasa menyesal pulak tiap tiap minggu balik kampung. rase mcm ta cukup mase je na menikmati keindahan PD ni. huhu. skang da tinggal beberapa hari je aku akan duduk kat sini. 17hb ni aku start final exam for the final sem. seram weh. alhamdulillah sem sem yg lepas aku score. CGPA aku setakat ni 3.64. result LI aku pon cemerlang. lega aku. aku harap sem ni tak mengecewakan aku. bile aku kira kira balik, aku kena struggle sem ni. banyak subject yg buat aku jadi stress. accounting, entrepreneur & lain lain. doakan aku ye kawan kawan!

aku mesti rindu kat kesayangan aku yg 2 orang tu. sape lg kalau bukan amoy dan intan. diorang la yg salu menceriakan hari hari aku even aku salu kena buli dgn diorang! :(( hahahaha tapi aku tetap sayang kat korang okay? amoy ni aku kenal since aku sem 1 lagik tau. dia jiran aku kat hostel n lama kelamaan jadi jiran aku atas katil pulak. haha. gaduh, gelak, suke, tak suke sume same same. kitaorang tapena gaduh. aku faham dia dan dia pon faham aku. sayang kau, mok! intan pulak. dia ni garang okay. aku kenal dia time sem 1 jugak. mase polibriged. tapi itu pon tak rapat sangat. dah sem 2 baru rapat. lepak same la ape la. sem 4 ni aku duk serumah dengan dia. macam orang gila je kalau jumpa dia nih. kena rasuk. hahahaha. sayang kau!

baju ijau tu amoy. kalau ta nampak muka dia, sila rujuk gamba pada gadget d sebelah kanan okay! baju biru tu intan. baju pink yg comel tu sape lg kalau bukan................ hahahahaha :))

aku nak korang sume tau, aku happy sangat dapat blaja kat Politeknik Port Dickson ni. sebab dekat sini la aku jumpa diorang yg kat atas tu, jumpa ramai kawan, dapat belaja banyak benda, berdikari n mematangkan diri aku jugak! thanks PPD.

Poly PD, Poly PD,
sekali sekala Teluk Kemang! :)

6 comments:

Lulu Junior said...

Good luck! Jangan byk main.

si eJa said...

LJ :
tq sister :))

Nazaliah Gzali said...

yeah
love u too
ko mmg cute ja!hahha

si eJa said...

intan :
tau da. mekasehh!!donside

cik fadh said...

gud luck 4 final exam ! jgn lupe fadh skali taw ! huhu

si eJa said...

fadh :
tak lupa punya. gud luck jugak!