About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 22, 2009

abang saya (;


semalam,
saya keluar dgn budak ini.
huu~
nama dia afiq!

at first kami g shah alam!
mak suruh anta makanan kat kakak sbb dia ta balik dis week.
then kami g la bukit raja.
konon nya na tgk wayang.
tapi tada cite best.

pastu g bukit tinggi dgn harapan ada cite yg better than bukit raja tu!
unfortunately,
sama jea.
hahaha.
tapi tape la.
kami beli jgk tiket utk cite international pkl 7.
hee~

tapaham sgt cite tu.
hish.
bodo2 jea duk dlm panggung wayang tu 2 jam.
pkl 9 kua panggung trus jea g secret recipe beli kek utk kazen saya n utk si budak bufuk mafam yg nama afiq itu.
haha~
saya pon beli gak choc banana kegemaran saya.
mana la ta gemuk!
haiya~

then almost 10,
saya sampai ruma.
nasib baik mak ta mara.
heeee.

btw,
thanx yea ahmad afiq!
ily (;

5 comments:

dyn al said...

wonderpets!

si eJa said...

apa yg penting?

teamwork!

y . a . n . a said...

sengal la korang niey..
gilo den layan korang!!

ieja cullen :) said...
This comment has been removed by the author.
si eJa said...

yana.
mcm la ta biasa kan.
haha~