About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

suprise!

thanx to u wahai sang jejaka! thanx again sebab buat suprise kat saya mlm hari tu. actually time malam besday amoi tu saya disuprisekan oleh amoi n ewan. oh sayang2 ku, terima kaseh. saya sangka sang jejaka ke singapura holiday dengan kelurga. pandai sungguh kamu berlakon, dayana alia dan hazmi hazwan. suda sampai jb ek? whatever!

(:

mmg lawak sbb besday girl suprise kan org. mcm besday saya pulak kan? hahaha. tetiba jea amoi ajak keluar time tu. dia kata ada lagi kawan dia yang tak datang. pelik gak sbb takkan saya tak kenal kawan dia tu. haaa. tengok2 nampak jea sang jejaka berdiri kat atas tangga depan tu. punya la happy macam orang gila pulak. tak perasan kiri kanan depan belakang ramai orang. dengan selamba jea saya pergi lompat-lompat kat situ. ada lokman n bobo skali. thanx for coming n memeriahkan lagi besday sahabat karib saya. amoi sangat suka. dia kata bobo n lokman sporting. tak macam saya. hahaha. pasif habis.

saya post entry ni cuma nak ucapkan terima kaseh jea kepada mereka-mereka yang terlibat dalam kejutan ini. miaw. lain kali suprise kan lagi tau.

heee. bubbbyee (:

2 comments:

dyn al said...

wahwah.

suka la kaw!
riang nou hati kaw!

si eJa said...

of kos la ngeng!

ilysfdm~

(;