About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 8, 2009

baca dari bawah oke ;)

oh ta habes lagi!
ni pulak hasil rembatan mak saya kat bukit tinggi pulak.
hahaha.
saya action jea.
bluekkk (;

bubbbye one utama!
i'll b missing u.
hahaha~

muka stim saya dan mak layan banana royale.
nyummy~
mak saya rock!
ini muka-muka mereka yang ingin mendapatkan perhatian.
tapi ta dapat pon!

lepas makan kat curve,
mak pon dgn selamba melangkah masuk ke clarks.
mak rembat sepasang, saya rembat sepasang.
hahaha.
ily, mak!

ni time kat IKEA.
we spent about more than four hours kat sini.
haha.

yay!
selamat datang ke IKEA.


4 comments:

ieja cullen :) said...

to mekja:
uuuuitttt....
shopping sakan ea koh!!

si eJa said...

satoshi.
p la shopping.
sale woooo~

susudalambotol said...

dah lama tak jumpa ain. harap2 dia dah oke :)

si eJa said...

kak hidd!
cik asri promote blog kak hidd kat bdk2 dsk.
haha~