About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 10, 2009

wth is going on?

mak!
saya nak pulang.
hahaha.
ta sabar nak tunggu kamis ni.
saya mau pulang ke teluk.
heaven oh.

even saya terpaksa balik sendiri kamis ni,
akan ku harungi jua demi pulang ke kampung halaman.
demi mak!
Boldsaya sgt perlukan mak ketika ni.

tatau la knp lately ni saya sgt sedih.
maybe sbb rindu kat ayah.
i mean, arwah ayah.
saya masih ta biasa nak menggunakan perkataan "arwah" itu.

hidup saya lain sekarang.
segalanya serba-serbi tak cukup!
saya kehilangan insan-insan yg saya sayang.
u know urself kan?

tapi takpe la.
saya masih ada mereka-mereka yg menyayangi saya.
terima kaseh (;

p/s: jumaat mlm (13hb mac) rumah saya ada buat kenduri. datang la yer.

bubbbbyee~




2 comments:

y . a . n . a said...

hep!!
Tamo sedeyh2 La thayunk..
:P

si eJa said...

yana!
ta sedey.
i've found the answer!

(;