About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

pengubat hati saya (:

my girls~
ily!

intan.
dia kesayangan saya.
lihat muka saya yg ta cukup zat.
ta sihat laaa.
tu yg ta join diaorg swimming!

keriangan mereka, keriangan saya juga.
saya ta perlukan yg laen.
mereka suda cukup.
ta perlu lagi yg laen oke.
diulangi.
ta perlu.

to sesiapa yg terasa:
jgn cuba mendampingi aku lagi.
aku ta perlukan orang mcm kau.
even aku tdo sebelah kau, aku satu kelas dgn kau.
jgn harap aku bole maafkan kau.
aku mmg kejam.
tapi ta sekejam kau!
get a LIFE lah.

a special thanxx to :
sayang
amoi
ewan
intan
kecik
elly
eyman
naddy
zety
deana
edura
sai
nua
belon

kerana menceriakan hidup saya tanpa kehadiran dia yg ta diingini!


10 comments:

nme Lova LOver said...

darl btl yer mrh u nie..

sbr yer sayang(;

sape yg cri psl ngn u tu??

bodoh la dia..

u trbaek la yunk..

xpyh dgr ckp org lain..

mereka hnye dengki sbb u hot n cold!

(:

dyn al said...

huu~
kembang dow aku.
kahkah.

ily!

si eJa said...

dura.

mmg marah.

aty panas.

u knl org tu.

u penah jumpa.

haha.

t kita story!

si eJa said...

amoy.

ily too.

(:

Nizam Archibald said...

xsihatla best mandi swimming pool..
haha..
xabes marah lg?
haha..
i pown ade kenal org macam kwn u tu..
mmg sengal n tarak guna satu sen punya worang..

si eJa said...

nixam.

no comment.

cRaZeEkAtAk said...

mandi kolam xajak...!!!!

si eJa said...

pegy seremban camne na ajak!

BeMiE said...

eja... tinggi berapa?

si eJa said...

169.

knp yea?

(: