About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 8, 2009

yeay!

finally,
saya sampai gak umah pukul 8 td.
haih.
gila letih.
dari pd ke seremban.
dari seremban ke kl sentral pulak.
then dari sentral ke klang.
tak ke mcm indon dibuatnya.
dgn beg baju, laptop lagi.
haiyaaa.

tapi kepenatan saya terus hilang bila nampak kelibat WJM 4117.
hahahaha.
si bf saya datang amek saya.
pastu dia bawak saya g mkn kat andalas.
heee.
as usual la kan.
pas mkn, perut saya ta leh handle punya.
dia jd tukang gelak jea.
cis.
macam kau kurus sgt jea kan?

on our way back to telok,
i've got something from him.
dia bagi saya selendang.
wuhu.
black n grey in colour.
cantek.
dia belikan time g penang.
tengs ye syg!
tapi ary ni mmg byk cite klaka.
paling ta bole bla cite kakak india tempat keje dia la,
ape laaaa.
hahaha.

ini saja buat masa ni.
nnt update lg kayh!
tc semua.

3 comments:

si eJa said...

komen la weyh!

nme Lova LOver said...

haha..

meh2 i komen..

(:

(di pakse komen ouh smpi xthu mau ckp ape)

hahaha

si eJa said...

ahahaha.

dura.

tengkiu tau.

i lebiu.