About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 26, 2009

sadness again?

today is our last paper for dis sem.
paper OM tadi agak meruntun jiwe lah.
final exam saya da start since 19th arytuh.
then 21st n today
shorthand n trengkas alhamdulillah rasanya oke kot.
ntahla.
unpredictable gak kadang kadang.
i will be away for 6 months for my industrial training.
praktikal kate orang.
sekejap jea dah sem3 n sekejap jea dah abes sem2.
the worst sem ever!
tau tak kenapa?
sbb macam macam benda jadi.
saya gaduh dgn dia dan dia.
(both of u know urself kan? korang kan stalker aku)
plus saya kehilangan dia yg sangat penting dlm hidup saya.
ayah,
eja tau ayah tengok eja dari jauh kan?
all of my kejayaan hanya untuk ayah.
i love u!
sayang sayang ku.
esp amoy, intan, yana, naddy, dee, zety, elly, nath, eyman, sai, nua, bj, syazwan n rakan rakan lain.
saya pasti rindu pada anda semua.
i'll miss all the beautiful moments that we share together.
cinta sayang rindu kat korang.
siyes shit.
ily x)

8 comments:

dyn al said...

serius shit weyh.
haha

nme Lova LOver said...

be strong darl.

i pun rindu u jgk..

(:

anot edora said...

i rindu u gak!!
wahkakahkahkah.

lek la beb.
mmg camtu ah biasanye.
take it easy.
jgn last day kat sane nangges sampai bertong2 air maata.

pastu da naek bas pon still nangges2 cam org gile..

very the sakai.
upss [cam cite pengalaman diri jek

anot edora said...
This comment has been removed by the author.
anot edora said...

http://adoreanot.kronikus.com

si eJa said...

amoy.

rendu.

si eJa said...

dura.

tengs.

imy too.

si eJa said...

anot.

ouh bocor rahsia.

haha