About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

sadness.

dis week adalah minggu yg agak sedih.
sem 2 ta lama lagi berakhir.
next sem saya da practical.
siyes shit sedih.
even saya ta tunjuk kat kwn2 laen.
kwn2 dsk akan saya tinggalkan utk 6 bulan.
tapi kwn2 cos lain?
ni lah sem terakhir kitaorang same same.
mmg sedih sgt na tinggalkan diorang.
esp elly, eyman, sai, nua, bj n ramai lagi lah.

mlm tadi saya n sai lepak kat palong.
kitorg lpk sbb ni jea last na lpk sama sama kat pd.
hati mmg sedih.
tapi taleh na sedih la mlm tadi.
sai asek gelakkan rambut saya jea.
cis.
kalau ayam tu ayam jea la.
"na gelakkan rambut i plak!"
haha.
mmg fun lpk mlm tadi.
tengs saiful bahri belanja saya mlm tadik!
jgn ingat saya ta buntut pija oke.
(ini ayat kami)
kami saja yg faham.
heee :)

to mereka mereka yg laen,
next week kite lpk kayh.
ada 1 paper jea lagi.
then saya akan tinggalkan pd utk 6 bulan.
kpd korang yg akan stay kat pd ni utk lagi 1 sem before korang LI,
tahniah!

haha.
jgn sedey sedey oke.
everythings gonna b fine la weh.
sayang korang sume.

6 comments:

Railey said...

Selamat Menjalani Praktikal... hahaha Buat Report... Karang terdiam waktu Interview

si eJa said...

railey.

tenkiu.

hehehe :)

nme Lova LOver said...

haha..

lovely eja standard lorh darl brtemu n brpisah..

sedih lorh mau tggl kn kwn2,lpk king, chit chat ting..

huu~

anda practical baek2 yer darl..

i thu u trbaek awok!

ily(:

si eJa said...

edura.

tengkiu.

ily too :)

Nizam Archibald said...

abesla praktikal..
abesla u..
abesla..
azab tau praktikal..
hahaha..
u makin kurus r..
praktikal nnt tinggal tulangla u..
~;p

si eJa said...

nixam.

u sorang jea ckp i makin kurus.

tengkiu tengkiu.

haha