About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 15, 2009

jangan cemburu semua.


wahai kawan kawanku.
janganlah anda semua berasa cemburu kerana esok saya akan menghabiskan masa dan duit d MNG.
hahaha.
baru malam tadi saya, mak dan kak nurul ke jj bukit tinggi nak collect kad ni.
sape yg ada kad ni jea bole masuk.
huuu :)

pas collect kad ni,
kami jalan jalan kat dlm jj tuh.
lengang jea jj mlm tadi.
tade org pon.

as usual, kami bertiga pegy masuk roxy.
sale kot.
20%, 30% n 50% pon ada.
aduh.
"godaan ni", kata saya dlm aty.
mak saya belek belek sebijik beg yg ada 40%.
tapi beg tu cuma tinggal satu jea + kaler putih lak tu.
tau la kan, beg putih kan cpt kotor.
then mak saya terpikat la plak kat sebijik beg ni.
fancy gile.
tapi tatau la camne mak bole suke.
50% plak.
tinggal 100 lbh jea.
then nxt item yg harga lebih dr 100 blh dpt 20% lagi.
saya pon dgn pantas merembat sehelai baju long sleeve kaler biru.
cun wokk!
haha.
tengs mak.

thanx again to mak sbb belikan manicure set roxy.
kan gunting saya da kene rampas kat airport ary tu.
ta sangka mak na gantikan yg baru.
suke sgt.
insiden rampasan gunting itu takkan berlaku lagi, mak.
promise!

:)





6 comments:

LOVA Es'Meralda said...

eja..dun 4get to foloe my blog jughe k..bahahak..

=DDD

si eJa said...

yeah oke kak darea :)

dyn al said...

roxy oh roxy!

si eJa said...

amoy oh amoy :)

nyda rosenin said...

roxy?
mango?
dua-dua nak!

si eJa said...

kecik.

no komen la syg!

:)