About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 17, 2009

terima kasih Tuhan.

semalam petang baem komen kat ms.
dia ckp result da kuar.
automatically jantung berdegup laju time tu.
dgn serta merta saya pon pegy melayari website poly pd.

keputusan peperiksaan boleh disemak sekarang. klik sini.
tu benda pertama yg saya nampak bila bukak website poly.
macam na gugur pon ada jantung ni.
haha poyo la plak kan.
saya pon klik lah utk semak result tuh.
setelah beberapa kali memasukkan matrix no + ic no dan menekan butang f5,
finally terpaparlah keputusan saya di skrin letop kesayangan nih!

gosh,
alhamdulillah :)
result saya baik baik saja.
lebih baik dari sem lepas.
syukurnya tiada terkira.
saya dapat anugerah ketua jabatan lagi sem ni.

btw,
tahniah juge utk kakak kakak saya yg dapat result yg best sem ni!

to kakak ain : congrats. that is our effort. yg penting ta meniru kan kan?

to kakak nurul : yeay! kau da abes blaja kan. tahniah sbb dpt selempang time konvo nnt.

saya sangat gembira + lega.
2 sem dah berlalu.
cuma tinggal 2 sem lagi saya kena struggle utk dapatkan segulung diploma.
ececeh!
diploma beb. ta sabar na grad.

kalau ayah ada, pasti ayah lah insan yang paling gembira bila dengar berita ni.
eja tau ayah tengok kami semua nun jauh dari sana.
sedih aty tade terkira bila memikirkan ayah tadapat berkongsi kegembiraan kami berempat :(

4 comments:

Picfave Studio said...

congrats!!..hehe..
AKJ ke?..

si eJa said...

yep yep.

akj.

alhamdulillah :)

Afeeq said...

tahniah!!

tingkatkn lagi usaha dimasa akn dtg..

kite akn sentiasa doakn kejayaan awk..

ily..

si eJa said...

hey budak bufuk kesayangan saya!

tenkiu.

awk sgt supportive.

ily baby :)