About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

kak aizureen's wedding.

ni time na bersanding.
then pastu kami pon gerak pulang.

hahaha.
jum jumpa pengantin kat atas!

this is us.
l-r : kakak ain, acu mama, saya, the pengantin dan mak saya.

sekitar majlis perkahwinan kak aizureen.
oh damn.
my dream wedding!
ini adalah mahligai uncle burhan yg terletak di seksyen 9, shah alam.
oh bila na merasa ruma camni?
hahaha.

semalam kami sekeluarga ke ruma uncle burhan sbb ank sulung dia kawen.
uncle burhan adalah kwn mak since kecik kecik.
kini uncle burhan mengusahakan company animasi dia iaitu les copaque.
ala, yg buat upin n ipin tu.
huuu :)

uncle burhan baru jea pindah ruma.
ruma dia mmg cantek.
suke.
ada 4 tingkat.
dilengkapi dgn kemudahan lif, pool, surau dan sebagainya.
lihat saja lah gamba gamba kat atas tu kan.
saje letak utk tatapan korang.
cuba lah cari ruma tu.
hehe.


8 comments:

nyda rosenin said...

woah~
dream house saia juga!

si eJa said...

kecik.

tau tape.

huuu~

Anonymous said...

yehh...
aku pon tringn gak nk umah cam 2...
tp tggu arr aku kaye raye dlu...
hahahahahahaha

si eJa said...

yeah feaq da ade blog.

tenkiu for the comment.

gudluck utk menjadi kaye raye!

Shyda luv Radzak said...

ermm umah bertingkat2 nih susah nak kemas..kalo ader org gaji pon kena amek ramai sikit..tapi nak wat camner kan selera org lain2 hehehe...

si eJa said...

kak shida.

org gaji ramai kot.

huuu~

dyn al said...

kpl hot la ade lif.

puih!

gilak!

si eJa said...

haha moy.

tu la aku tatau la uncle aku soang ni.