About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 15, 2009

i got the new one!

act selipar roxy yg aku beli sama sama dgn si bf tu dah terputus last 2 weeks. aku pun tatau nape dia putus. lenjan sangat kot. si bf pakai elok jea lagi selipar quiksilver tu. cuma kaler dia cam da pudar sikit. dengan secara tidak sengaja, aku terbeli yg baru tadi. kononnya masuk roxy sbb na beli barang org laen tp dsebabkan tiada barang yg dkehendaki, aku telah meleburkan wang aku sebanyak rm69.90 untuk yg baru ni.

si bf kate meriah. yeke meriah? cam kap lam ya nga ke? haih. lantak ah klu kap lam ya nga pon. janji aku suke. aku puas hati. haha bye.

8 comments:

nyda rosenin said...

saiz kaki susa na cari.
asl ckp saiz 5 suma da habes.

=(

si eJa said...

haha kesian.

tu la kecik sgt.

Anonymous said...

alor.
cian nye.
suro si bf blanjer lgik.
:)

si eJa said...

achasishomel.

haha tanak uh. sian dia.

hehe

nyda rosenin said...

cmne na besa ea eja?
haha

si eJa said...

kecik makan coco crunch :)

dyn al said...

yosh!
aku dh na beli dh aritu.
tp tahan sbb na bli crocs.
last2 crocs tada size.
hukhuk

si eJa said...

amoy.

bahaha fadam mufe kaw.