About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 16, 2009

150909

semalam, aku ta keje. sbb aku satu family kene pegi bicara untuk pembahagian harta pusaka yg arwah ayah tinggalkan. dan harta harta tu sepatutnya dturunkan kepada adik beradik arwah ayah sbb kitaorg tade adik beradik laki. tapi aunty aunty dan uncle uncle aku bersetuju untuk pindahkan harta harta tu kepada kami anak beranak. na tengok gamba? kejap.

time baru lps keluar dari mahkamah. kat dalam taleh amek gamba. huu. masing masing tgh berfikir na pegi mane pasni. hahaha

ni lagi satu. candid la konon. hehe


selepas mencapai kata sepakat, kitaorg pilih ikea untuk aktiviti sebelah petang. biasela, fevret mak aku kann! kakak aku kate dia ngeri nengok muke aku time ni. aku mmg ta lawa pon dan mmg juge mengerikan. dont mess with me okey.

time ni kat ikano. heheh. yg baju biru tu siape? tetibe ade kat situ. bibik aku ke?

last but not least, kami berbuka di pakli kopitiam d bukit tinggi pada jam 8 malam. tengok muka aku yg kehausan kasih sayang. heheh. itu saja na post. bye :)

8 comments:

surayaya said...

eja..
jam anda itu guess kah?
seperti jam yaya yang hilng dikebas penceroboh rumah

tp alhamdulillah dpt diganti dengan jam guess yg br.
hhehe

dyn al said...

helo. jgn kurus sgt. mcm jerangkung nt !

nyda rosenin said...

org keja la en eja. musti ad kurus cket. amoy ni la. mna rendu kt kwn2 lg ber+ kurus. haha

si eJa said...

yaya.

yeh itu jam guess yg suda dpakai hampir 4 tahun.

da byk kali tuka tali dia.

heheh

but bukan i yg curik jam yaya.

hahaha

si eJa said...

amoy.

kurus kah?

yay saya berjaya!

si eJa said...

kecik.

tau takpe. haha

nyda rosenin said...

eja jmput dtg umah ;)

si eJa said...

kecik.

insyaallah.

dtg umah jugek!