About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 21, 2009

syawal


wajah aku yg suci d pagi raya. haha. selamat hari raya semua. aku belum sempat wish raya kat korang. maaf zahir batin atas segala yg terlanjur okey. semoga hari raya korang tahun ni baek baek saja. raya aku kali ni berbeza sikit. ayah da tade. 1st time aku beraya tanpa ayah d sisi even last year aku beraya kat hospital, tapi masih ada ayah waktu tu. never mind lah. semua yg hidup pasti akan mati. ayat untuk menyedapkan hati. huu. takpelah, tanakla sedih sedih kan. btw aku ta berjalan ke mane pon. cuma ke lembah keramat semalam ke ruma aunty aku. maybe esok kot aku ke kajang, bangi n shah alam untuk beraye. untuk korang yg nak pegi beraya jugak, berhati hatilah d jalan raya oke. ingatlah orang yg tersayang :)

16 comments:

Habibul Ambia said...

Nak Beraya Rumah Eja.

Takmo Sedeyh K.

Erm.

dyn al said...

raya dtg uma la gila!

si eJa said...

beebul.

dtg tau. i tunggu.

ajak feaq.

si eJa said...

kau dtg sini dulu!

Habibul Ambia said...

Erm.

Feaq Kat Kg Lagi.

Sedeyh, Member semua Kat Kg Lagi.

I Je Dah kat Cni.

Wah2.

Nak Dtg Umh Pon Gadoh Ker ?

si eJa said...

opkos lah.

amoy ni sengal sikit.

huhu.

eyh btul ke na dtg ni?

ada contact num i tak?

Habibul Ambia said...

Seyes La.

Mana De.

Feaq Ade Kn Num U.

si eJa said...

im not sure.

on ym.

nnt i bg number.

dyn al said...

haha. ko dtg dulu.

si eJa said...

na gaduh plak dia.

y . a . n . a said...

weh na g raye pon na gadoh.
apo la kowang ni.

camat ari raye.
lalala~~

Anonymous said...

holla...

eja selamat ari raye maaf zahir je taw...

cz batin blom ag arr...

kite lom kawen ag arr...

hahahahaha

aku ngt nk raye umah ko tp aku xckop mse ar nk g umah ko...

si eJa said...

yana.

mesti la.

hahah eyh dtg umah tau!

si eJa said...

feaq,

selamat hari raya.

n maaf zahir batin gak.

tak kira la da kawen ke blm.

hahaha.

ko mst dtg umah aku tau even tade mase.

tak dtg siap ko.

nyda rosenin said...

rumah aku!

si eJa said...

ruma kecik?