About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 24, 2009

pictures of raya

satu satunya ruma yg menghidangkan western food. haha tengok la muka aku tu. teruja btul makan coleslow buatan si nasyim nih.

rombongan cik kiah ke ruma angah d kajang mewah.

aku macik yg kurang kasih sayang. betul, ini anak sedara aku. aku ta tipu! beso mak aih semuanye.

anak anak cikgu rosnani :)

asal muka aku macamni? sakai betul. tengok ucu aku. ada macam JT tak? takpon, jason mraz ke. haha
p/s : aku tatau na tulis panjang panjang. aku baru na belaja dgn anot mcmane na tulis panjang panjang cam dia. okey anot? bye :)




6 comments:

Anonymous said...

xabis2 raye ke..hehe

eh,mai lepak blog jen..=)

Anonymous said...

ala syoknye ...

ko leh arr cti lme2...

tp aku da strt kje arr...

so x leh arr rye lme2...

;(

si eJa said...

syed.

raye kan sebulan.

btw, yeah psni i singgah blog u.

si eJa said...

ala feaq bole jer,

t dtg umh aku taw!

anot edora said...

haha.

anot plak xreti nak
buat entry pendek2.
rasa mcm kurang kasihsayang je.
hahahahaha

si eJa said...

kurang kasih syg yer anot?

haha