About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 1, 2009

oh anot :)

STATE 5 INTERESTING THINGS ABOUT ANOT EDORA

1. beliau sangat comel dan cantik tapi slalu rendah diri.
2. teman stalk artis popular, teman mencurah perasaan. betul ke anot?
3. kami bercitarasa yg sama. sukakan MNG, guess dan lain lain.
4. mudah mesra even ta pena jumpa. macam aku dengan dia sekarang ni lah. hehe
5. cerita cinta dia bersangkut paut di antara satu sama laen. interesting kan? jangan mara, anot!

now TELL 10 THINGS ABOUT MYSELF

1. sangat cintakan mak, kakak kakak, keluarga dan si bf.
2. suka gelakkan orang.
3. selalu makan dengan banyak sampai buncit. kan sayang?
4. currently, sangat rindukan arwah ayah :(
5. bole tahan kuat merajuk.
6. tak suka bekerja, suka belajar.
7. cintakan barang barang berjenama. aku ta kesa ape orang na cakap. itulah aku!
8. stick to one. btul ni, tak tipu!
9. lembut, soft spoken. bahaha X)
10. sangat sayangkan sahabat sahabat karib termasuklah anot!

CHOOSE 10 BLOGGER AS MY AWESOME BLOGGER BUDDY

1. amoy
2. anot
3. kak ain
4. kak dyla
5. kecik
6. dura
7. alyp
8. si bf (even ta update)
9. feaq
10. beebul

tapi aku nak orang orang ini bermain tag ini juge :

10 mereka yg di atas kecuali anot lah :)

8 comments:

Anonymous said...

cik eja aku akn cbe wat tag ni gak k...

hahahaha

si eJa said...

okey feaq. buat tau!

dyn al said...

haih.
yg atas tu wat anot ke ko?

si eJa said...

aku la ngeng!

anot edora said...

whats wrong wif ur fb?

cik fadh said...

sOry kOmen xdE kne mengEna ngn entry ejA...
hahaha...ni fAdh ar...
mish kamoO...salU folLow blOg ejA...
kalO ejA xkEsah folLow ar skAli blOg fAdh...ni bru lg..
tibit2babyboom.blogspot.com

si eJa said...

anot,

fb saya sehat walafiat.

napekah?

si eJa said...

fadh,

thnx btw sbb salu follow blog eja.

nnt eja follow fadh okey.

mish u too :)