About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 30, 2009

menjelang hari raya

hari ni punya kisah pulak. aku bangun pukul 11. kemas kemas rumah dengan pantas sbb da janji dengan acu na shopping hari ni. around 2.30, aku, mak, kakak nurul n acu pon gerak ke midvalley. pukul 3.15 kami sampai kat midvalley tu. cari parking ta susa sangat arini. sampai sampai tadi kami terus masuk metrojaya. acu na cari handbag, begitu juge dgn mak aku, aku dan kakak aku. hahaha cakap semua kan senang. saje jea na kasi panjang sikit entry ni ha. cewah!

rasenye kalau na ikut turutan kedai kedai yg aku masuk pon aku sendiri ta ingat. sbb banyak sangat. 7 jam kot aku kat mid tu. sampai mid tu tutup baru kitaorg balik. haha. tu lah orang malaysia! senang cite, aku cite ape yg aku rembat jea la ek? antaranya, sepasang kasut charles & keith, sehelai baju MNG dan sebuah beg guess. jangan jeles kawan kawan. bahahaha, thnx mak! mak sangat best dan rock. baek hati. mak lah insan yg paling baik hati eja pena jumpa. ily mak!

muka kepenatan tapi tetap na bergambar untuk tatapan korang wahai kawan kawan ku dan musuh musuh ku :)

ini kakak nurul. dia serupa dgn aku ke? ramai orang keliru lah. haih.

last but not least, kami makan kat kenny rogers pukul 9.30 malam before balik ruma. berbuka puasa cuma makan kuih saja d food court. hehe perlu ke bagitau? bahaha, suka hati aku la, blog aku kan?

sekian, bye bye :)

13 comments:

alyp nazreen said...

aku kantoi. haha,

si eJa said...

alyp.

bahaha padan muka kaw!

nme Lova LOver said...

haha. sy thu anda d mid valley..

kamo jmpe alank kn?

syg ness damn i miss u!

nk nom fon u. i rase kite da lame xborak lorh darl.

(:

dyn al said...

ni yg aku benci ni. ko shopin dulu.

si eJa said...

dura.

camne tau i kat mid?

camne tau i jumpa alank?

haih!

u tade num i?

i'll give u a call kayh later!

si eJa said...

amoy.

rilek a.

hehehe nnt turn kaw plak!

lg siok!

anot edora said...

haha.
tah2 kite masok mng sama2 tp tak perasan satu sama laen kan?

hehehe.

susah nak cari baju yg ngam2 badan ali yg sasa tu kan, last2 kat seed je dapat cari baju kemeja yg masok dengan badan dia.

adoiyai..
sasa btol.
hahahaha

nyda rosenin said...

jeles.jeles.
mak nak mcm eja jgk!
bahaha

si eJa said...

anot.

anot g mid jugak ke?

ntah yer, agaknye kite kuar fitting room, anot plak masuk.

tu yg tak perasan tuh. haha

heheh ali sasa? sasa banget!!

si eJa said...

kecik.

lets have some fun :)

HaZyQ said...

selamat hari rayaaa
hahaha

HaZyQ said...

selamat hari rayaaa
hahaha

si eJa said...

hazyq?

selamat hary raye juge :)