About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 16, 2009

blogspot updated!

semakin lame semakin malas na mengupdate blog ni ha. rase mcm bz memanjang. bz tdo. haha. almaklum la skang ni kan musim hujan. ntah la, bulan ni rase mcm ta best la. macam macam benda yg buat aku mcm tade mud na update blog. elaun lambat masuk, pastu aritu ade perang dingin skit dgn orang tu, n yg paling penting aku tapat tengok 2012. ta bole bla betul la! suda nye aku tengok pisau cukur sampai 2 kali. tapi takpe, aku suke. suke gile tengok fazura. cool gile. comel n gedik. oh my gucci! hahaha aku da naek hafal da muvee tu. sape lum tengok leh jumpa aku jea. aku leh tolong cite kat korang bulat bulat mcm muvee sebenar. haha. faqir pon aku suke gak. tah ape nama betul dia, ade mihat belakang dia. huu dia adalah si gigi besi yg comel. syg, tolong jangan cemburu okey. kau kambing, dia bukan. hehe.

banyak benda aku na cite ni. korang jangan busan lak yer. ye la, aku kan da lame ta update. starting dis month, aku da tuka department. skang aku kat HR pulak. tau tak HR tu ape? HR tu adalah human resource. tau tak human resource tu ape? human resource tu sumber manusia. tau tak sumber manusia tu ape? kalau tatau, p search kat google. haha. aku suka pegi department tu tp aku rase aku still belum bole biasekan diri kat situ. sbb ofis aku yg dulu dulu bukan dekat tempat yg same. dulu aku kat east, skang aku da kat west. orang orang d sekeliling aku berbeza dengan orang orang yg kat tempat sebelum ni. so far mereka semua baik baik saja n menerima kehadiran aku dengan baik. thx semua!

dahla, boring cite psl keje kann. aku na cite psl wishlist aku plak. untung untung ade orang na belanje ke kan. hehe. elaun aku lambat masuk plak kali ni. tp aku rase aku ta dpt full elaun bulan lps sbb aku ade absent 2 hari. hehe. macam macam aku na beli sebenarnya. petama skali aku na beli baju kat roxy, aku da aim da baju tu since aku pegi klcc aritu. aku tengok kat bukit tinggi cuma ade kaler itam jer. yg pink tu tade. then semalam aku tengok kat pyramid, ade plak. so syg, kita tayah g klcc pon takpe. g pyramid jer k. huu. yg kedua plak, aku nak jam baru. dua dua jam guess aku dah jahanam. satu tali dia rosak, satu lagi plak batt takde. haha tuka jea la batt kan, ngengade btol si eja ni (mesti amoy ckp cmtu). korang tau tak ape yg buat aku nak sgt beli jam baru? sbb ade satu kedai kat jj tu, ade jam guess yg da 1/2 price. mane mau. da la ade jam yg aku suke tu. even jam tu da lame, tp tetap menjadi pujaan hati aku. hmm lagi kan. aku nak pegi petrosains. aku da pena pegi dulu tp da lame da. mase skola. aku ingat ujung bulan ni nak pegi la. amoy n ned, cepat set time tau. kali ni kite dtg awal awal pagi. konfem dapat masuk. hehe.

rasenye da cukup panjang kot entry aku kali ni. thx kepada yg sudi membace. sape yg bace smp habes, dia mmg lawa. haha. okey bye! :)

9 comments:

anot edora said...

tahniah sbb da pandai buat entry panjang2 hahahaha

anot edora said...

oh anot pon ske pegi petrosains.
everyyear pegi padahal same je kot dalam tu haha tp ketagih.

si eJa said...

anot edora : jum join kite ujung bulan ni. leh bahan afiq.

AMZARI MOHAMMAD said...

ta smpat baca..

si eJa said...

am : knp??

nrhzrhmhdspn said...

baris terakhir
siapa baca sampai habis dia memang lawa

so
tahniah kepada saya
hha

rindu eja =)
bye

si eJa said...

azie : congrats. ahaha.

dyn al said...

petrosains !!!

si eJa said...

yeah. ujung bulan ni okay!