About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 9, 2009

sweethearts :)

last saturday, aku berjumpa dengan kroni kroni aku dari PD. amoy msg aku cakap dia na dtg kl. aku pon excited la. kebetulan. aku pon mmg ada family day company kat desa waterpark. around pukul 1 lebih, diaorg kidnap aku kat desa waterpark tu. function blm habes aku da cabut da. huhu. kitaorg merayau pegi bkt bintang n klcc. before pegi klcc, kitaorg merayau area bkt bintang. pastu baru pegi klcc. konon konon na pegi petrosains. tp kemasukan akhir dia pukul 5.30 petang. time tu da pukul 5.40. so, kitaorg pusing pusing jea la dlm klcc tu. layan amoy n kamarul shopping. orang kaya. haha. aku dgn ned telan liur jela sbb tgh kering. okay, sila lah enjoy dengan gamba gamba yg d upload...

makan time @ mcD bukit bintang. ini amoy + kamarul.

kam +eja + ned

kam + eja + amoy

sedaya upaya kam na suap amoy makan eskrem. tp amoy tanak. haha kesian.

ned @ food court KLCC..

aku seronok sangat dapat jumpa diaorg. hilang rendu. esp kat amoy n ned. kam, enjoy gile lepak dgn u even 1st time. next time kite lepak lagik. okey!

7 comments:

dyn al said...

aku benci babak suap tu. bodo ! geram !

mashimarul. said...

sory eja kerna telah membuatkan u mengeluarkan airmata tanpa diduga ahahaha. eja mkn lajuu doww haha! walaupun amoy bnci itu babak tp korg mmg cool lahh fun ohh! thanks for the memories ^__^

nyda rosenin said...

ahh ta ajk :(

si eJa said...

amoy : bahaha oke wht!

si eJa said...

kam : sumpah sedih na mampos. tu sbb i menangis teresak esak. haha. thnx jugak bro :)

si eJa said...

kecik : tanya amoy. dia yg bertanggungjawab!

edane said...

tingat zn muda remaja dulo2..hikhik.. jom folow akak. http://etieyerywan.blogspot.com... already folow si cute gurl...