About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

demam raya

sekarang da bulan 5 n beberapa hari je lagi akan masuk bulan 6. errrr macam kejap je kan. bulan 8 da start puasa. skang ni aku dan keluarga da start shopping raya. sbb tailor kami cakap da tanak ambil tempahan start bulan 6. grrrr. so marilah kita beramai ramai pegi jalan TAR kat KL tu. banyak choice. tengok ni! banyak kan?

jum promote Jakel. Jakel banyak choice ok. baju raya aku tahun ni 2 pasang je. dua dua beli kat Jakel. cukup la kot. aku ni tak raya pon tempah baju. so baju baju tu bole jugak djadikan baju raya bagi mengelakkan pembaziran ye kawan kawan. n dis year jugak, cotton menjadi pilihan aku. cotton lagi. haih. dengan tidak sengaje, dua dua pasang cotton tersebut berwarna purple :) cantik jugak purple kan. yg aku pegang ni kakak aku yg punya. cantik kan? aku suka.

kalau taknak g Jakel, bole jugak jalan jalan kat arked tu. banyak choice jugak. tapi kena pandai cari lah. ada yg mahal. yang penting jalan TAR memang syurga untuk membeli kaen ela, tudung dan sebagainya. tahniah eja! sbb dah berjaya beli baju raya. tapi tak pasti berjaya dsiapkan atau tidak untuk dpakai masa raya nanti. taknak jadi mcm tahun lepas. my tailor, please take note [macam la nyonya tu bace blog aku kan]. haha

tetibe plak ade gamba ni. takpela, tadi promote Jakel. ni promote kakak aku pulak. nama dia Nani same cam name mak aku. byeee :)

5 comments:

Habibul Ambia said...

Mak Aii ...

Betul Betul Nak Raya Nie .

Ehehe .

Ok Ok .

Tahun Nie Kite Color Same OK .

Ahaha .

dyn al said...

aku rs kau je yg demam dulu ja. org len bulum lg. haha

si eJa said...

beebul :
ahahaha tahun ni raya dtg umh tau :)

amoy :
dah la weyhhhh. ko je yg bulum kot!

Anonymous said...

apsal akak lagi lawa dari adik...hohohoh - yeop

si eJa said...

yop :
adik dia mmg tak lawa. huhu