About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.

Thursday, July 1, 2010

current wishlists [edited]

  • Guess jeans, range daredevil the best! [tapi bukan daredevil, tak kesa la :)]
  • Jam. ape ape lah, Fossil ke :)
  • Compact powder Body Shop no. 04
  • Blusher Body Shop no. 04 jugak!
  • Eyeliner Body Shop.
  • Perfume. ada 1 perfume Lancome. tak tau ape nama dia. [dah dapat dah. Paris Hilton]
  • Hanbag & kasut raya [yg ni mesti dapat punya tp taktau bila]
  • New laptop - VAIO ke. wooww! haha.
  • Blackberry. ape ape model pon aku tak kesa :D [dapat E71 je!]

ni lah yg aku perlukan skang ni. akan cuba didapatkan secepat mungkin dan selewat-lewatnya sebelum raya. harap harap dapat semua :) tapi yg last n 2nd last tu maybe 5 tahun akan datang kot. tu pun belum tentu lagi. HAHAHA!

5 comments:

Nazaliah Gzali said...

like!!!
awak sy da tuka url baru
nazaliah90.blogspot.com
follow ye

si eJa said...

intan, okay. will do :)

kiyutdiaries said...
This comment has been removed by the author.
Zee Bahrin said...

mcm2 kau m-gidam ja! kalah owg mgndung! haha!

si eJa said...

zie, biasela. mcm tak kenal aku! haha