About Me

My photo
I am optimistic and sentimental to the point of being annoying, especially to people who think that being cynical and cold is cool. Everyday, I thank Allah for everyday things like the ability to breathe, the ability to love, the ability to laugh, and the ability to eat and drink.
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

Work.Work.Work.

Hai kawan-kawan,

Entry kali ni aku nak cakap pasal kerja. Sebab ape tau? Sebab esok aku da start kerja! Haha. Ambik kau, Ja! Finally, kau nak jugak kerja. Heheh. Ini kali ke-2 aku bekerja. 1st time dulu aku kerja kat KYB-UMW. Itupun sebab practical. Kalau tak, jangan harap. Bertuah! Haha.

Kali ke-2 ni pun sbb Datin Mizan yg ajak. So segan pulak nak tolak. Kerja dia not bad. Mungkin kerja dia agak busy, tapi aku suka. Sebab nanti aku akan jadi salah sorang sekretariat dalam event Semai Bakti anjuran Bakti kalau tak silap aku.

So, pasni aku akan bekerja dengan Datin-datin, isteri-isteri menteri. Huh. Doa jela banyak-banyak supaya tak kena maki atau sebagainya. Haha. Insyaallah tak. Tempat kerja aku nanti dekat Bangunan Bakti Siti Hasmah kat TTDI, Damansara :)

Semoga saja semuanya berjalan lancar. Insyaallah..

8 comments:

Anonymous said...

amboi.. ok la tu..
tahniah ler.. ;))
bukan senang nk keje dgn datin2 n isteri2 menteri..
mana tahu dpt jd datin jugak nnti..
hahahaha..
tak pun jadi menantu datin ;))
ngamuk cik afiq..

si eJa said...

fatin :
i taknak pun. hahaha

dyn al said...

orang dah keje setengah mati baru kau nak start? hahahha. ceybokkk

si eJa said...

amoy :
siot kau. hahaha. kira ok la. dari tak keje langsung kan. hahah

cik fadh said...

congratz ija !
murah rezki...

nyda rosenin said...

tak keje lgsung tuh sensitip dgr derr. haha

si eJa said...

fadh :
thanks :)

she :
alamakkkk! haha

Unknown said...

ader kerja kosong tak miss eja huhuhu